Λονδίνο 17-1-2017

ΑΠ 0011-P-2017

 

Πρός

Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (υπόψιν της ΔΥΔΥ Σερρών)

Υπουργείο Υγείας

Εφημερίδα το Βήμα

 

Αγαπητέ Κύριε, Κυρία

Επισυνάπτω την απόφαση του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών σχετικά με την αίτησή μου για εγγραφή  στην ειδικότητα της Παθ.Αν. (Μητρώο Αθήνας)

Ως συνέχεια της αλληλογραφίας του προηγούμενου έτους (21-6-2016) προς τον ΠΙΣ  αναμένω ακόμη την απαντητική σας επιστολή όσον αφορά την αίτηση μου για πειθαρχικό συμβούλιο του ΠΙΣ σχετικά με την γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου Χ Πολίτη για την εγγραφή μου στο μητρώο ενος Ιατρικού Συλλόγου της Ελλάδας.

Ως συνέπεια αυτών υποβάλλω αίτηση για δύο διευκρινήσεις

 

  1. Εάν η άδεια άσκησης επαγγελματος μου κτηθέισα με ΑΠ 8791 της 3-10-2001 της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σερρών Διεύθυνδη Υγείας και Δημόσιας Υγιεινής ισχύει στην ελληνική επικράτεια και αν έχει ανασταλεί θα ήθελα να μου διευκρινήσετε πότε και με ποιά κανονιστική διαδικασία αυτό συνέβη.
  2. Εάν ως αποτέλεσμα της απόφασης  των συλλόγων της Αθήνας και των Σερρών οι αποφασεις του Ιατρικού Συλλόγου της Μ Βρετανίας έχουν αυτόματη ισχυ στην ελληνική επικράτεια και εαν αυτό συμβαίνει θα ήθελα να μου διευκρινήσετε την ακριβή  διακρατική και ευρωπαική νομοθεσία εντός της οποίας αυτό είναι νόμιμο και θα ήθελα να επισημάνω περιπτώσεις άλλων Ελλήνων ιατρών (όπως του γυναικολόγου Παπανικολάου)  που έχουν διαγράφει πρόσφατα απο τον Ιατρικό Σύλλογο Μ Βρετάνίας ( του οποίου οι διαγραφές ισχύουν για πάντα, αλλά θεωρητικά ο διαγραφείς ιατρός έχει δικαίωμα επανεγγραφής μετά απο 5 χρόνια) και συνέχισαν να εργάζονται ως ιατροί με την ελληνική αδεια ασκησης εππγγέματος.

Με εκτίμηση

 

Ιωάννης Τοσουνίδης

